Zes lente outfits (uit eigen kast)

Als ik kleding koop (en dat is 9 van de 10 keer online), sla ik altijd even de afbeelding ervan op. Zo kan ik gemakkelijk in mijn digitale kledingkast kijken en (nieuwe) setjes maken.

De temperaturen zijn gelukkig aan het stijgen en de dikke truien en winterjassen zijn weer opgeborgen. Tijd om in je kledingkast de balans op te maken voor deze lente/zomer. Zo weet je gelijk welke items er nog ontbreken en kun je gericht shoppen (=minder miskopen :)

Hieronder zie je een aantal outfit-ideeën die ik heb samengesteld uit eigen kledingkast. Sommige items staan nog op de wishlist zoals de Ray-ban zonnebril en de oranje pumps van Zara. 


Boven: Denim op denim geef je een persoonlijke touch door een statement ketting en opvallende schoenen. Alles is van Zara, alleen de jeans is van Supertrash.
Onder: Ik draag vrijwel geen jurkjes, maar ik hou van een simpel silhouet. De trench is van H&M, het jurkje en de nude pumps van Zara, horloge van Fossil.

Boven: Weer een trenchcoat van H&M maar dan zonder mouwen. Ook erg leuk in combinatie met shorts. Om het wat stoerder te maken draag ik het met een gecoate broek. Linnen shirt van H&M, suède zwarte pumps van Zara.
Onder: 1 van mijn favoriete jasjes van Zara is dit oversized model in blauw/grijs geweven stof. Op allerlei manieren te dragen. De nude pumps passen overal bij! 



Boven: korte broekjes draag ik eigenlijk ook niet vaak, alleen als ze echt mooi vallen. Dit broekje van Mango met een randje van kant geeft hem net dat extra's. Het boho vest is van Zara, zijden shirt van COS en pumps van Zara. 
Onder: Een playsuit vind ik ideaal voor de zomer. Ik heb er een aantal, deze is van Zara en heeft een zijde-achtige stof. Ik maak hem wat stoerder door de Nike dunkers en een spijkerjasje. Pilotenbril is van Ray-Ban.

Kom maar op met dat mooie weer! 

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...